26 Temmuz 2011 Salı

Boşluktayım...

İnsan birini sevmeden yaşayamaz diye düşünmüştüm her zaman. Ama yanlış düşünmüşüm. Kendime bakıyorum ne aklımı meşgul eden biri var ne de kalbimi. Sevmiyorum kimseyi. Bu bir bencillik mi hayır değil. Çünkü kendimi düşündüğüm için sevmemezlik yapmıyorum. Bilmiyorum ilk defa böyle bir duyguyu tadıyorum. Belki de evden çıkmadığım için aklıma kimse gelmiyordur. Evden neden çıkmıyorum? Bunun cevabını bilmiyorum. Arkadaşlarım arıyorlar, mesaj atıyorlar, bir yerlere çağırıyorlar. Hep erteliyorum. Hiç gitmiyorum.
Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Hiç düşünmüyorum. Sabah uyandığımda müzik dinlemek en çok sevdiğim şeydi belki de. Ama aklıma gelmiyor. Onu da yapmıyorum.
Yarın doğum günüm ne yapacağıma dair hiçbir planım yok. Sanırım normal günlerden hiçbir farkı olmayacak. Doğum günüm olduğunu hatırlayan tek kişi yine benim.
bana ulaşmak için:
Facebook                                                                                                           Twitter                                                                                                        Formspring

7 yorum:

  1. dogum gunun simdiden kutlu olsun..umarim en yakin zamanda seni gulumseten seyler yasarsin hayatinda.. <3

    YanıtlaSil
  2. TEşekkür ederim :) bugün fazlasıyla yaşadım :))))

    YanıtlaSil
  3. hanı evden dışarı cıkmıyorum diyorsun yha ondandır işte kımseyı sevmemen bence...sende yazmıssın bunu ama :)

    YanıtlaSil
  4. hanı evden dışarı cıkmıyorum diyorsun yha ondandır işte kımseyı sevmemen bence...sende yazmıssın bunu ama :)

    YanıtlaSil
  5. Öyle sanırım :)) neyse biraz sosyalleşmenin vakti geldi :))

    YanıtlaSil
  6. sevmeden olur tabii ki.

    doğum günün kutlu olsun ve kaybolma zırt pırt.
    :)

    YanıtlaSil
  7. olmalı belkide. teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

kimleri görüyorum :) hoş geldin nerelerdeydin ayağına bi sıcak su dökmeli. :)