11 Nisan 2012 Çarşamba

Hani her zaman sesine ihtiyacımızın olduğu, her isteğimizi yerine getirmek için çırpına, her derdimiz anlatabildiğimiz, bazen birlikte kaçamaklar yaptığımız insanlar vardır hani. Araya ne girerse girsin ister dargınlık ister uzun süreler ister uzun mesafeler onlar hep aklımızdadır. O ne zaman arasa işi gücü bırakıp yalnızca onunla dertleşiriz.

Bugün yine yıllanmış dostumla konuştum içimi döktüm o sustu ben anlattım. Herkese rahat anlatamaycağım bir şeyi anlattım ona anneme bile anlattığımda bir çözüm yolu bulamamıştım ama o bana öyle bir açıklama yaptı ki her zamanki gibi hem rahatladım hem de beynimi kemiren bazı şeylerden kurtulmuş oldum.

Bir kitapta "Dostlarımız biz caddenin kenarında alevler içinde yanarken karşıya geçip üstümüze işemekten üşenen kimselerdir." yazıyor bu yazarın bir dostu olmadığına eminim çünklü bunu yapan ya da yapacak olan kişiler benim de etrafım çok fazla. İşte asıl konu burda onlar dost değil senin açığını bekleyen sinsi kediler. bunları farkeder etmez yapabilceğiniz tek şey uzaklaşmak tıpkı onlar siz yanarken yaptığı gibi. Bunu da yapamıyorsanız duşa girin ve o kişiyi unutun F.Nietzche de böyle düşünüyor "Unutursan iyileşirsin." diyor. Ben bir olayı ya da kişiyi unutmak istersem duşa girerim. tepemden akan sularla birlikte hem o kişiden hem de benim üzerimde ki negatif enerjisinden bu şekilde arınır. 

tıklama tıkışmaya ne dersin :D

P.SGünlerin uzadığını artık hissedebiliyorum. Salı günü Perşembe diye uyanan birisi oldum bu hafta :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kimleri görüyorum :) hoş geldin nerelerdeydin ayağına bi sıcak su dökmeli. :)