14 Mart 2012 Çarşamba

Çekkillliş vaaarrr ey dostlar

Şimcük sevgili ortaklarım. Size ciciş ya da pampiş diyecek kadar seviyesiz değilim. Burdan seviyesiz olduğum anlamını çıkaranlarında bu yazının devamını okumamasını rica etmiyor emrediyorum. ahah sonuçta aslan burcuyum emir almaktan nefret eder emir vermeye bayılırım.
Sevgili bal köpüğü ki bu blog bir tasarım blogu ve çok yaratıcı şeyler oluyor bazen. Ve bu blogger bacım  bir çekiliş düzenlemiş. Okudum yazısını bir baktım oje o sırada aklımdan şu geçti ojeler benim olmalı rrraaaaaa :D bu şekilde azımdan salyalar akarak bu yazıyı yazıyorum .

İnşallah şansım yaver gider de sizlere havamı atarım. :)

4 yorum:

  1. :) çok teşekürler ortak :)

    YanıtlaSil
  2. Bol şans o zaman, hadi kazan da at havanı bekliyoruz biz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla oje olmasa bu kadar istemem missbonecum ama benim ojelere zaafım var. İnşallah kazanırım da hava atmamasam da olur.

      Sil

kimleri görüyorum :) hoş geldin nerelerdeydin ayağına bi sıcak su dökmeli. :)