18 Mart 2012 Pazar

Allahına Kurban Bradley

hatırladın mı o gün seni biraz kızdırmıştım :)


tatlım sana kaç kere demem lazım çıplak çıplak fotoğraf çekinme sonra kızlar seni çok beğeniyo kıskanıyorum.

Allah özene bezene yaratmış demek çok günah ama bu parçayı görünce dayanamıyorum. Seni 2008 de tv ye çıktığından beri takip ediyorum bebeğim ama keşke daha önce bilseydim. İlk dizi Lewis'ı o kadar takip etmedim ama Merlin'in izlemeye çalışıyorum. En sevdiğin yemeğin biftek olduğundan tut da terazi burcu olmana kadar ve maalesef kız arkadaşın olduğunubiliyorum ama sen benim hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun. Neyse zamanla öğreneceksin tabii :D İngilizlerden olman benim için eksi olsa da olsun yavrum olsun:)
ben sana öğreticem korkma yavrucum:) Bol bol da pratik yaparıız :)

Bebeğim sakal sana yakışmıyor diyorum ama olsun yine giderin var sonuçta.

2 yorum:

  1. ablam da aynı sen! :D

    bi de foto yorumlarına koptum külkedim hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahh aslında doğru bazen onu anlattığında bende onunla aynı tepkileri verdiğimi fark ediyorum :D

      Teşekkür ederim bebeğim :)

      Sil

kimleri görüyorum :) hoş geldin nerelerdeydin ayağına bi sıcak su dökmeli. :)