23 Şubat 2012 Perşembe

Bir Körün Görüntülü Rüyaları

 Ben bir körüm bu yazıları yazarken bana ablam yardımcı oluyor. Onu çok seviyorum çünkü o gözlerini benimle paylaşıyor. Kör olmak sizin düşündüğünüz kadar kötü değil. Benim ki gibi bir ablanız varsa tabii.


Bir insanın güzel olduğunu nasıl anlıyorsunuz? Ben kokusundan anlamaya çalışıyorum. Yanlış anlamayın parfümlerinin kokusuna göre değil ben onların kendilerine has olan kokuyu hissedebiliyorum. Geçenlerde rüyamda kör ama çok güzel bir kız gördüm kalınca o kızı ablama tarif ettim bana benzediğini ama benim o kızdan daha güzel olduğumu söyledi. Sizce de ben güzel miyim?


Hani sizin izlediğiniz filmlerde ki körlerin gözleri bir süre sonra açılıyor ya benim gözlerimin de açılma ihtimali var. Ama ben istemiyorum çünkü benim gözlerimin açılması için bir başkasının karanlığa hapis olmasını istemem. Ölmüş birisinin gözlerini de kabul edemem. Düşünsenize size takılan gözler yıllardır sizinle hiç alakası olmayan birilerine bakıyordu. Kaç defa göz yaşları ıslattı o gözleri yine sizinle hiç alakası yokken. O gözlerle kaç kere aşık oldular kim bilir. Kimlerin gözlerine bakarak onları sevdiklerini söylediler. bunları sadece gözlerin sahibi bilir ben değil. 


Ben koklamayı çok seviyorum ve ablam çok güzel kokuyor bende öyle. Bir küçük dostum var adı Deli. O bir kuş ama ona kuş dediğim de çok sinirleniyor. Artık adımı söylemeyi biliyor. Canım Delim benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kimleri görüyorum :) hoş geldin nerelerdeydin ayağına bi sıcak su dökmeli. :)