14 Eylül 2011 Çarşamba

Mim Şirinleyelim :)

     Bu akşam yazı yazmayı çok istiyordum fakat aklıma konu gelmiyordu. İşte tam da o düşünme esnasında kumanda panelinde bir yorum gördüm. Pek şirin bir blogçu olan LoveMeOrLeaveBruno mimlemiş beni. Hemen okudum yazısını ve yaptım kahvemi. Yazı yazmam için gereken bütün her şeyi hazırladım ve yazımı yazmaya koyuldum.

    Eveeeet gelelim mimimizin konusuna. Bu mühim konu hangi şirin olduğumuzu soruyor. Şirinler en çok sevdiğim çizgi filmlerdendir. Her izleyişimde kendimi şirine nin yerine koyardım. Ama şimdi karakterlere göre bir yorum yapacak olursam. Bana en çok uyanı hayalci şirindir. Bunun dışında Kral şirini pek severim. Sonuçta lider vasıflı bir insanım diyerekten Nihat Doğan'a bağlamak istemiyorum :D

    Süslü Şirinin yada Güçlü Şirininde sevgilim olmasını isterdim. Mim biraz konusunu aştı sanırım. Ben onlardan bir aile kurmuştum küçükken. Şimdi onları canlandırıyorum :D Uyuşuk Şirini en yakın arkadaşıma benzetiyorum mesela :)

   Neyse çok saçmalamadım. En iyisi biraz müzik dinlemek.

3 yorum:

kimleri görüyorum :) hoş geldin nerelerdeydin ayağına bi sıcak su dökmeli. :)