18 Şubat 2011 Cuma

Beyaz gibiyim ben :))




İnsanların konuşmalarıyla dalga geçmeyi sever misiniz? Ya da bir kelimeyi yanlış öğrendiniz mi? Neden toplum olarak sadece kendi keyifimizi düşünüyoruz...
    Bahsetmek istediğim şey şu bir gün sevdiğiniz arkadaşlarınızla eğlenmek için bir yere gitmişsiniz... Oturuyorsunuz konik şeyler anlatıyorsunuz bir birinize kendi çapınızda eğleniyorsunuz. Birden aranızdan biri herkesi susturuyor ve şimdi size çok güleceğiniz bir şey anlatacağım diyor. Buraya kadar her şey normal herkes susuyor ve onu dinliyoruz.Anlattığı şeyin gerçekten komik olduğunu düşündüğü için aralarda durup gülüyor. Onun komik olarak itelendirdiği şey okulumuzda imkansızlıklar içinde büyüyen bi arkadaşımızın konuşma şekli neymişte çocuk köylü gibi konuşuyormuş. hahaha ne kadar komik değil mi? Sanki herkesin anası babası çok modern insanlar elinden kitap düşmeyen modayı takip eden insanlar faln hatta biz Paris te yaşıyoruz tövbe tövbe... Bunda gülünecek ne var??? Yoksa çok komik(!)te ben mi anlayamıyorum...
    Bahsettiği çocuğun geldiği okul bir köy okulu o bizim okulumuza dersaneye giderek gelmedi sadece kendi uğraşlarıyla. Şimdi dalga geçen arkadaşım sana soruyorum bu köylü çocuk kendi çabalarıyla seninle aynı okula gelmesine rağmen hatta şuan okul sıralamasında ön sıralarda olmasına rağmen köylü gibi konuşuyor aaa ne kadar ayıp peki sen düzgün türkçeyle konuşan insan sen neden onun gibi olamadın? Ve bence ne kadar uğraşırsan uğraş olamayacaksın...
    Kafam çok dolu bu aralar neyi nereye koysan kime nası davransam bilemiyorum.. Kim neyim anlamış değilim.. Dost bildiklerim kuyumu kazıyorlarmış fakat haberim yokmuş.Yeniden çok saf olduğum geldi aklıma... Çok mutsuzum... bir an için herkese tırsarak bakmayı bırakmıştım ön yargılarımı susturmuştum fakat yine derinlerden çıktılar... Artık onların haklı olduğun düşünmeye başlıyor gibiyim.
   Kendimi beyaza benzetiyorum dışarıdan bakıldığında tertemiz, mutlu, rahat, ferah fakat içinde bütün renkleri barındırıyor hiç belli etmeden.. Hep gülüyor. Her şeye rağmen bunu beceriyor:)

4 yorum:

  1. afferin külkedisi tepkini çok beğendim. haddime mi bilmiyorum ama doğru yolda olduğuna inanıyorum

    YanıtlaSil
  2. Bence benim verdiğim tepki doğal onların yaptığı yanlış bilmiyorum doğru mu düşünüyorum. Bu arada artık blogu güncel tutmaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. doğru düşünüyorsun vazgeçme de sakın düşüncenden. güncel tutman sürekli bir şeyler yazman daha iyi yazdıkça daha da kaliteli yazmaya başlarsın :p

    YanıtlaSil
  4. İnşallah becerebilirsem yapıcam:))

    YanıtlaSil

kimleri görüyorum :) hoş geldin nerelerdeydin ayağına bi sıcak su dökmeli. :)